problem s glossaryname

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Aug 28 11:38:38 CEST 2002

Jaromir Kuben píše:

> A k cemu to bude?
>
> Latex nema zadne specialni okoli pro glossary. Pokud vysledny
> soubor zpracujete standardnim programem index a vysledek
> nactete pomoci \input, pouzije se vlastne okoli index.
> Jestlize tedy tesne pred tim nactenim zmenite \indexname
> na Vami pozadovany nazev, bude to v poradku. Tedy celkem
> zmenite \indexname dvakrat - pred kazdym nacitanim odpovidajiciho
> rejstriku.
> Zdravi
>         Jaromir Kuben

Zapomnel jsem dodat, ze program index se bude muset volat s nejakym
(jednoduchym) stylovym souborem (Pozor! To neni stylovy soubor pro Tex),
aby vedel, co delat s prikazem \glossaryname. Popis by mel byt v souboru
manpages.dvi. Ukazky lze urcite najit ve Vasi instalaci, jsou to soubory
s priponou .ist (treba gglo.ist nebo gind.ist, asi to bude soustredeno
do jednoho adresare, ja pouzivam emtex, takze to urcite mate jinde).
Zdravi
        Jaromir Kuben