typ pisma

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Fri Apr 26 17:46:47 CEST 2002

On Thu, Apr 25, 2002 at 09:14:10PM +0200, Klimes Marek wrote:
> Zdravim, muzete mi prosim nekdo poradit, ktere pismo (a jak) mam pouzit v
> pdfcslatexu aby vysazeny text byl pokud mozno co nejblize k windousovskemu
> Times new Roman.

Obávám, se že tady to moji kolegové na listu trošičku
překombinovali. Nejjenodušší odpověď je, že máte použít
v preambuli svého dokumentu

\usepackage{pslatex}
nebo
\usepackage{times}

a je vymalováno.

Matěj

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

All parts should go together without forcing. You must remember
that the parts you are reassembling were disassembled by you.
Therefore, if you can't get them together again, there must be a
reason. By all means, do not use a hammer.
	-- IBM maintenance manual, 1925