html to pdf

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Apr 15 17:08:33 CEST 2002

On Mon, 15 Apr 2002, Arnost Stedry wrote:

> [...]
> vystup od pdf-1.1 po pdf-1.4 a mnoho jinych prijemnych featur) a dockal
> se nekolika prekvapeni. vysledny soubor lze spravne cesky cist jen
> ghostview. acrobat ani xpdf jej nezobrazuji spravne. stridave se mi dari
> bud ceske znaky nezobrazovat, nebo zobrazovat prekryte s nasledujicimi
> znaky, nebo zobrazovat spatne kodovane. (ghostview je ve vsech moznych
> pripadech zobrazi spravne).
>
> vyzna se nekdo natolik v pdf, aby mne mohl toto chovani objasnit (mohu
> poslat i kratke ukazky), pripadne mi doporucil vhodny konverzni filtr?

Zaklad je, aby vsechny pouzite fonty byly v dokumentu vlozeny. Pokud
vlozeny nejsou, vybere si kazdy prohlizec to, co ma bud ve sve instalaci
nebo ziska z operacniho systemu. To pak ma ten efekt, ze to nekde funguje
a nekde ne. Staci otevrit dokument v Acrobatu a podivat se na prehled
fontu. Busi byt type1, Embedded nebo Embedded subset.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/