html to pdf

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Mon Apr 15 16:59:51 CEST 2002

dobry den,

stojim pred ukolem zkonvertovat vetsi mnozstvi dat z mnoha formatu do
pdf. pro smer html -> pdf jsem zvolil (zatim) nastroj htmldoc (poskytuje
vystup od pdf-1.1 po pdf-1.4 a mnoho jinych prijemnych featur) a dockal
se nekolika prekvapeni. vysledny soubor lze spravne cesky cist jen
ghostview. acrobat ani xpdf jej nezobrazuji spravne. stridave se mi dari
bud ceske znaky nezobrazovat, nebo zobrazovat prekryte s nasledujicimi
znaky, nebo zobrazovat spatne kodovane. (ghostview je ve vsech moznych
pripadech zobrazi spravne).

vyzna se nekdo natolik v pdf, aby mne mohl toto chovani objasnit (mohu
poslat i kratke ukazky), pripadne mi doporucil vhodny konverzni filtr?

diky

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky