Re: PDFTeX a bookmarky

Slavek Herman signa at seznam.cz
Fri Apr 12 10:15:47 CEST 2002

> Muzete mi prosim rici, z jakeho zdroje cerpate tuto informaci? V
> Referencnim manualu PDF v1.4 jsem zadne omezeni nenasel. Hledal jsem
> spatne?
>
> Vylucuje to i sdeleni pana Burese, ze AR zobrazi 8 urovni. Pokud jsem
> se neprehledl, tak fakt, ze jich nezobrazi vice, bych zaradil mezi dalsi
> vlastnosti AR, ktere nevyhovuji specifikaci PDF. Skoda, ze lepsi
> alternativy nez Adobe AR neni.
>
> Vitek Zyka

mam pocit, ze jsem to nekde cetl, ale omlouvam se, jestli slo o
mylnou informaci. po precteni problemu me to napadlo jako mozne
reseni.

musim si doma vyzkouset, jak to je vlastne doopravdy.

ted me jenom napada, ze v Adobe Acrobatu se mi vice urovni nepodarilo
naklikat, ale nejsem si jist, musim to jeste
vyzkouset.

Reklama:
Mate hodne kamaradu? GEnialni! Vsichni maji sraz na http://www.genius.cz.