PDFTeX a bookmarky

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Thu Apr 11 17:30:18 CEST 2002

> To, ze v AR to nefunguje byl prave muj problem. Presne jak popisoval
> p. Herman, tak ve vyslednem dokumentu mam jen ty bookmarky do hloubky 2.

Aha! Jeste jsme se nezajimali o verze AR, operacni systemy, ...

Nedalo mne to a napsal jsem programek, ktery vytvori n vnorenych
bookmarku:
%---------------------------------------
\pdfcatalog{/PageMode/UseOutlines}
\newcount\i \i=1
\loop
  \pdfoutline goto name{1} count 1 {Level \the\i}
\ifnum\i<260\advance\i by1\repeat

Test of the maximal outline level number.
\pdfdest name{1} fit
\end

Muj Linuxovy AR v 4.0 neni omezen na 2 nebo 8 urovni bookmarku,
ale zvladl i 260, coz je jiz nad meze rozumne aplikace. Pri otevreni se
vsak chova podivne, protoze soupaci listy s bookmarkama jsou neaktivni
(coz je jiste pri takovem poctu s podivem). Teprve po srolovani a
opetovnem rozbaleni nejakeho stromu listy oziji.

Win verze plneho Acrobatu 4.0 take nacte vsech 260. Dokonce chodi
i soupatka. Mate-li nekdo jine zkusenosti, napiste.

Vitek Zyka