Milimetrovy papiry

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Thu Apr 11 09:12:48 CEST 2002

Dobrý den,
odpovídám na Vas dopis ze dne 11. dubna 2002 v 9:03:44,
ve kterém pisete:

> OK. To je asi pravda, len mna vzdy pribrzdi, ze tym musim zatazit este niekoho,
> kto by sa mozno bez toho zaobisiel. Mal som aj priamy pristup na nas
Od toho snad ten nas spolek existuje, ne? :-)

> No a na druhej strane, fakt som nemyslel, ze by to niekto potreboval. Musim ale
> priznat, ze par krat som to velmi ocenil (pri programovani rukou nacmaranych
> obrazkov na mm papier).
Taky bych to parkrat pouzil, ale byly to drobnosti, kvuli kterym jsem
nehodlal se nejak moc exponovat, ale na druhou stranu kdyby bylo
po ruce hotove reseni, byl bych ho uvital a pouzil

> Takze na zaver, ak pribudne este jeden zaujemca, tak poprosim o ulozenie do
> Brna.
Takze nevahejte.

Zdraví