Milimetrovy papiry

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Apr 11 09:03:44 CEST 2002

> U sireji pouzitelnych veci je nejlepe soubor vystavit, nebo poslat soubor(y)
> na www-admin at cstug.cz s prosbou o umisteni do ftp archivu
> CSTUG, a pak zavizovat software pomoci URL na cstex listu nebo/a clenskem listu
> CSTUG.

OK. To je asi pravda, len mna vzdy pribrzdi, ze tym musim zatazit este niekoho,
kto by sa mozno bez toho zaobisiel. Mal som aj priamy pristup na nas
akademicky server, ale uz nemam. Dostal som parkrat e-mail, ze najlepsie je to
vystavit na znamy server, ktory pozna kazdy TeX-ista.

No a na druhej strane, fakt som nemyslel, ze by to niekto potreboval. Musim ale
priznat, ze par krat som to velmi ocenil (pri programovani rukou nacmaranych
obrazkov na mm papier).

Dufam, ze to je presne, lebo vyrobit presny PS som donedavna nedokazal
(s TeX-om cez emline to nejde - aspon mne sa to nepodarilo). Takze teraz to
vetvim: textova cast pekne do TeX-u a vsetky ciary priamo do PS - nakoniec to
spojim a je to presne ako hrom.

U mna ochota pomoct nechyba, rad pomozem, ale na druhej strane ziadam, prosim o
pomoc naozaj len vtedy, ked si uz neviem nijak pomoct. Tesi ma kazdy novy clen
na tejto konferencii (naposledy mi server hlasil 239 ucastnikov), tesia ma
texty typu: skusil som TeX (zaciatky tazke ale ide to), kvalitny vystup,
nakoniec som zistil, ze WORD ani nepotrebujem......

Takze na zaver, ak pribudne este jeden zaujemca, tak poprosim o ulozenie do
Brna.

Zdravi
Ladislav Bitto