Dotaz na parametr programu DVIPS

Matej Cepl cepl.m at neu.edu
Tue Apr 9 17:15:34 CEST 2002

On Tue, Apr 09, 2002 at 08:41:47AM +0000, Jaromir Kuben wrote:
> Zda se, ze tento parametr ma az verze 5.86. dvips --help pise
>
> G*  Shift low chars to higher pos.
>
> Tezko rici, co se tim mini. V dalsi dokumentaci nic neni.  Ale
> rada parametru je jen tvaru vypnuto/zapnuto a nulou se vypina.
> Je tedy otazka, zda -G1 neco rozumneho znamena.  Asi jedine
> zkoumat zdrojovy kod. :-(

Kdesi jsem četl, že dvips se tím snaží kompenzovat problém, který
mají některé programy pracující s PostScriptem se znaky s kódem
menším nežli 32 (což se v normálních abecedách nevyskytuje, ale
TeX tam strká spoustu matematického smetí). Dvips tedy přesune
takovéto znaky na nějakou vyšší pozici. Podrobnosti nevím --
zkuste google.

Matej

Matej Cepl, cepl.m at neu.edu
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Microwave oven?  Whaddya mean, it's a microwave oven?  I've been
watching Channel 4 on the thing for two weeks.