anglicky text a ceske znaky

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Apr 8 10:31:20 CEST 2002

Zdenek Dundr píše:

> Ja mam opacny problem(alespon myslim).
> Pouzivat LaTeX(ne cslatex) a cestinu zavadim:
>
> \usepackage{latin2}[inputenc]
>
> a deleni slov probiha anglicky. Tak nevim zda je to odpoved na Vas
> problem. Kazdopadne ja bych zase chtel, aby mi to delilo podle ceskeho
> pravopisu a abych nemusel pouzivat cslatex.
>
> Zdenek.

Musite si pripravit format, ktery umi ceske deleni, coz pro bezneho
uzivatele muze byt problem.

Nejjednodussi je pouzit prave cslatex, kde je to pripraveno.
Nechapu, proc nechcete pouzivat cslatex, kdyz chcete ceske deleni.

Anebo jit pres latex + babel.

Kazdopadne ale pouzity format musi mit v sobe vzory ceskeho deleni.
K jeho vytvoreni se pouziva initex.
Zdravi
        Jaromir Kuben