comp.text.tex

Vaclav Dvorsky hufhendr at atlas.cz
Sat Apr 6 12:15:27 CEST 2002

Slavek Herman wrote:

> problem je ale v tom, ze ja nevim nazev zadneho news serveru, kde
> comp.text.tex je.
> napr. cz.comp.cstex je na csnews.vslib.cz, nebo presmerovan pres
> news.muni.cz.
>
> jde mi o to, co mam do toho outlooku napsat, aby se ke skupine
> pripojil. o googlu vim, ale ten outlook mi pripada
> pohodlnejsi.

Je pohodlnejsi; mel by jste tam zadat jmeno news serveru Vaseho ISP, to
by Vam mel sdelit prave Vas poskytovatel Internetu. Nebo tam muzete
napsat news.felk.cvut.cz, news.volny.cz nebo news.dkm.cz - nemate ale
pak zaruku, ze budete moci zpravy i odesilat.

Nastaveni pro Outlook
menu Nastroje > Ucty.. > Pridat > Diskuzni prispevky.. / a do pruvodce
dopsat sve jmeno, mail, a HLAVNE diskuzni server, napr. news.volny.cz

Nastaveni pro Netscape Messenger
Preferences > Newsgroup Servers > Add / zapsat napr. news.volny.cz /
najet ve stromu na news.volny.cz / zvolit Subscribe to Newsgroups a
vybrat cz.comp.cstex

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz