Re: comp.text.tex

Slavek Herman signa at seznam.cz
Fri Apr 5 15:45:21 CEST 2002

> Připojte svůj news prohlížeč na news server Vašeho ISP. Pokud
> nevíte co se děje (nebo news prohlížeč nechcete instalovat -- ale
> je součástí jak Netscape Messengeru, tak Outlook Expressu, jestli
> jste na Windowsech), tak se koukněte na http://groups.google.com
> a do prohledávacího okénka zadejte "comp.text.tex".

problem je ale v tom, ze ja nevim nazev zadneho news serveru, kde
comp.text.tex je.
napr. cz.comp.cstex je na csnews.vslib.cz, nebo presmerovan pres
news.muni.cz.

jde mi o to, co mam do toho outlooku napsat, aby se ke skupine
pripojil. o googlu vim, ale ten outlook mi pripada
pohodlnejsi.

Reklama:
Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz