PDF kompletni

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Wed Apr 3 12:13:00 CEST 2002

> mam pro Vas opozdeny velikonocni darek -- starsi Zpravodaje v PDF jsou
> jiz kompletni.

Chci podekovat vsem, kteri se o to zaslouzili. Vzpominam si, kolik novych
informaci jsem se o TeXu dozvedel ve chvili, kdy mi prisla
objednana zasilka se starymi Zpravodaji, ktere mel jeste cstug na sklade.
Nektere vsak chybely... Teprve nyni jsem mohl sbirku zkompletovat.

Takze jeste jednou dekuji jak tem, co prevadeli PDF, tak tem, kteri
napsali sve clanky a panu Wagnerovi, ktery se o to valnou dobu staral a
stara.

Vitek Zyka