rozdil ve vkladani obrazku latexem a pdflatexem

Martin Sveda sejda at kn.vutbr.cz
Tue Apr 2 19:18:38 CEST 2002

    Zdravim konferenci,
pisu dokument, ktery prekladam jak latexem,
tak pdflatexem. Do jiste doby byly vytvorene
dokumenty ps (pres dvips) a pdf naprosto shodne
(vizualne). Ale od jiste doby (bohuzel nevim
od ktere) jsem zjistil, ze mi vsechny obrazky
pdflatex vlozi az za vsechen text a jeste ke
vsemu je nasklada tak, ze je na jedne strance
jen jeden obrazek...

Nevim cim to muze byt, kdyz zpocatku se pdflatex
choval normalne.
Ted to vypisuje

Overfull \hbox (xxxx pt too wide) in paragraph...

LaTeX Warning: Float too large for page....

Vim, ze se mu nekdy nelibi pomer textu vuci obrazkum
na strance a proto haze podobne upozorneni, nicmene
nechapu, proc s tim zacal az tak pozde? Prvnich
par obrazku mu nevadilo...

Znate nekdo odpoved, proc se pdflatex takhle chova?

Dekuji moc.

		    S pozdravem

--
                                         Martin Sveda