ps2pdf a ps soubor z windows

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Apr 2 11:33:13 CEST 2002

On Tue, 2 Apr 2002, Zdenek Sedlacek wrote:

> Vazeny kolego,
> mohl byste prosim informovat ve foru CSTUGu, kdy clanek vysel, eventualne
> kde jek disposici v elektronicke forme? Dekuji.
> S pozdravem,
> Zdenek Sedlacek

Pokud se redakce nerozhodne jinak, mel by clanek vyjit v Softwarovych
novinach cislo 5. toto cislo podle planu vychazi 2. kvetna (neoficialni
informace). Muzete se podivat na www.softnov.cz, nektere clanky tam jsou i
v elektronicke podobe, ale jestli tam bude moje recenze, to nevim...

e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/