rozbehnuti CsTeXu + PS

Petr Dvo?ák kween at wo.cz
Tue Apr 23 15:46:33 CEST 2002

Dobry den,

1. pouzival jsem LaTeX na 3 ruznych konfiguracich (SuSE 7.1, Mandrake
8.2 a Win32 (Live)) a nikde mi nejde zproznit balik CZECH. Pri prekladu
se vypise chybova hlaska priblizne (\bblst... - nevim presne). Asi verze
CsTeXu je pro moji verzi LaTeXu moc zastarala. Preklad p odklepnuti
hlasky probehne, ale nevyhodnoti napr ceske uvozovky (\uv{xxx}).
2. kdyz prelozim .tex -> .dvi, vypada text pekne, ale kdyz to prevedu do
.ps (pdf) fonty jsou hrozne kostrbate. Muze to byt nastavenim tiskerny?
Mam totiz jehlickovou a mozna to snizi rozliseni.... Netusim.
Mohl by mi nekdo, prosim, poradit? Aspon natuknout.

Diky za Vase odpovedi!

Petr