No subject = metapost v emtexu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Apr 22 17:31:38 CEST 2002

milan.baca at email.cz píše:

> Dobry den mohl by mi nekdo napsad podrobnejsi navod jak nainstalovat METAPOST k distribuci emTeXu, moje nynejsi pokusy byly neuspesne a potreboval bych to co nejdriv, za 3 tydny mam odevzdat semestralku a potrebuju nakreslit par obrazku.  Milan Baca

Dobry den.

Stahnete si napr. z
http://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/systems/msdos/metapost/
obsah adresare metapost.

V souboru README jsou myslim dost podrobne popsany vsechny kroky, ktere
je treba
provest, aby tato implementace metapostu (pro OS/2, DOS, W* + rsx) od
Pieta van Oostruma
chodila. Je urcena prave k emtexu, pouziva stejne stavove promenne.

Pokud budete mit i pak problemy, napiste mi presne, co jste udelal a co
Vam to
dela (nedela).

Zdravi
         Jaromir Kuben