koma script

Jirka Cech cechjir at hotmail.com
Sat Apr 20 22:16:22 CEST 2002

Dobry den,
 muete mi prosim nekdo rict co je vlastne zac koma script?
Docetl jsem se ze je to jakysi "evropsky" styl pro latex,
a vetsina dokumentce je pry bohuzel nemecky. Jelikoz nemecky neumim ptam se
zkusenych.(Vas)
Co mohu vsechno ocekavat kdyz
misto
\documentclass[oneside,12pt,fleqn,draft]{report}
pokuzuju nejkou alternativu z toho koma skriptu?

Nepokazi se mi vsechno, nerozhazi obrazky, okraje, popisy, vzorce a jejich
cisla?
Vim, ze jeden z efektu by melo byt, ze misto
5. Chapter
Results and Errors

budu mit
5. Results and Errors
coz bych rad. Ovsem nevim co se stane spatneho dal? co trebas zminene
vzorce, a co bibliografie? Nebude to delat nejake trable? Pisu diplomku v
normalnim anglickem LaTeXu, bez cestiny a s bibliografii ve formatu [54]
Nezblazni se mi to s tim koma scriptem? A kde se o tom neco doctu, nejlepe
cesky. Hledal jsem na googlu a nic.
Dekuju.
Jirka