db2tex

Slavek Herman signa at seznam.cz
Wed Apr 10 15:45:40 CEST 2002

dobry den,

mam databazi v M$ Accessu a potrebuji ji prevest nejak snadno a
jednoduse do TeXu, aby se mohla nasledne vytisknout.

je to jednoducha tabulka (jmeno + dalsi udaje), ale zaznamu je celkem
hodne. na strance by potom melo byt zahlavi a urcity pocet radek.

myslim si, ze prevod by nemusel byt tak slozity, ale mozna, ze nekdo
z vas ma jiz hotove reseni, kterym by mi mohl usetrit mozna mnoho
casu.

jinak jsem premyslel o prevodu z accessu do mysql a potom zpracovani
pomoci nejakeho skriptu v perlu. avsak nevim, jestli nejaky takovy
prevodnik existuje

poznamka: pracuji v plainu.

za vsechny rady i prispevky predem dekuji.

Slavek Herman

Reklama:
Budte GEnius. Mejte vsech pet pohromade. http://www.genius.cz