Dotaz na parametr programu DVIPS

Jan Trmal afrox at centrum.cz
Sat Apr 6 16:43:51 CEST 2002

Pekny jarni den preju,
chtel jsem se zeptat, jaky vyznam ma parametr G0, resp G1 pri volani
programu dvips.
Pokud napisu pouze dvips -P pdf mujtext.dvi, nemam ve vyslednem textu
matematicke symboly \Phi a \Theta. To same nastane pri pridani parametru -G1
Pokud zavolam  dvips -P pdf -G0 mujtext.dvi, ve vyslednem postscriptu se
vyskytuji.

Zkousel jsem si prostudovat napovedu k dvips, bohuzel jsem ale z ni vubec
nebyl moudry.
Trapi mne to proto, ze jsem na parametr -G0 prisel jen cirou nahodou a byl
jsem dlohou dobu nestastny, ze mi to "nefunguje". :)
Mam nejak spatne nakonfigurovany dvips, nebo je to proste "normalni"?

A pak mam jeste jeden dotaz... Existuje nejaky vektorovy format, ktery lze
pomoci \includegraphics vlozit do vysledneho souboru, pokud vyuzivam
PDFLaTeX? Formaty jpg a png mi nepripadaji na vektorovou grafiku prilis
vhodne.

Dekuju moc,
  Yenda