ps2pdf a ps soubor z windows

Frank J. Tomes f.tomes at atlas.cz
Mon Apr 1 20:15:01 CEST 2002

On Sat, 30 Mar 2002 12:36:16 -0500, Matej Cepl <cepl.m at neu.edu> wrote:

>S Vámi navrženým postupem mám naprosto příšerné zkušenosti. Ani
>jednou se mi to nepodařilo provést (pro české znaky byly použity
>Type3 fonty, které xpdf nezobrazí). Pro kontrolu se koukněte na
>ten postscriptový soubor pomocí gv a koukněte se jestli česká

Podival jsem se na ps soubor v KGhostView 0.12 a vysledek byl solidni,
zadnou chlupatost ci jinou zvlastnost znaku s diakritikou jsem
nezaznamenal.

>písmenka jsou o poznání chlupatější. Obávám se, že jedinou radu,
>kterou dokážu dát je hodit Word kam patří (nebudu sprostej,
>tenhle list čtou i dámy).

Proc bych mel Word nekam hazet? Vy to se svym (La)TeX only pristupem
asi nevidite, ale pro mnoho uzivatelu je Word na urcity druh cinnosti
optimalni reseni.

Chtel jsem muj ukol (tvorbu pdf) vyresit nejprve doma svepomoci, budu
asi ale muset navstivit pracoviste s nainstalovanym Adobe Distillerem.

Nebo ma prosim nekdo nejaky konstruktivni navrh? Me jeste napadlo
nejakym zpusobem vytvorit ten ps soubor primo v linuxu a pak teprve
pouzit ps2pdf, beru to vsak jako dost krkolomne a zdlouhave reseni.

Jeste poznamka ke konfiguraci, pouzivam na svem domacim pc Win98
(zakladni pisma) a Red Hat Linux 7.2.

frank

Pacta sunt servanda (smlouvy maji byt plneny) = nejvyssi zasada pravni
Quitum non movere (nehybat tim, co je v klidu) = nejvyssi zasada administratorska

Mgr. Bc. Frank J. Tomes
Manesova 1667, 356 05 Sokolov, Czech Republic
tel./fax: +420 168 628844  GSM: ask me via e-mail
e-mail: f.tomes at atlas.cz   ICQ number: 10175766
homepage: http://come.to/329RC106
Netscape AOL Instant Messenger: Franko CZ   IRC: Franko