skalovanie postra A0 na A4

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Sep 21 15:36:52 CEST 2001

Peter Bandzuch wrote:

> Dobry den,
>  Pouzivam balik a0poster, vystup v .ps na A0 je fajn
> ale ked to skalujem na A4 cez pstops tak vystupny subor
> je zly, teda vidim tam len footnote poznamky, teda ako keby
> bol problem so skalovanim fontov?
>  Ak ma s tym niekto skusenosti, privitam akekolvek navrhy.
>
> S pozdravom,
>   Peter

Vzhledem k vlastnostem PostScriptu je zmena meritka
vcelku jednoducha zalezitost. Delam to casto, a vetsinou
rucne - proste libovolnym editorem strcim nekam do vhodneho
mista na zacatku prikaz scale. Nikdy jsem se pri tomto postupu
nesetkal s problemy. pstops to asi bude delat nejak podobne,
nedovedu si moc predstavit, proc Vam to nefunguje. Snad jestli
ten soubor ma nejakou neobvyklou strukturu, ze by se
ten prikaz ocitl na nevhodnem miste (treba nekde
mezi gsave a grestore)?

Pokud je v tom ps. nejaka bitmapa, muze se zmena meritka
dost osklive podepsat ne kvalite, ale o tu Vam asi
v tomto pripade primarne nejde.

   S pratelskym pozdravem

                    Lubos Kloc