skalovanie postra A0 na A4

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Sep 21 15:22:22 CEST 2001

On Fri, 21 Sep 2001, Peter Bandzuch wrote:

> Dobry den,
>  Pouzivam balik a0poster, vystup v .ps na A0 je fajn
> ale ked to skalujem na A4 cez pstops tak vystupny subor
> je zly, teda vidim tam len footnote poznamky, teda ako keby
> bol problem so skalovanim fontov?
>  Ak ma s tym niekto skusenosti, privitam akekolvek navrhy.

Ja to obvykle delam tak, ze komercnim Distillerem vytvorim PDF a pri tisku
z Acrobatu zaskrtnu Fit to page. Take muzete pouzit mirrorps.ps od Petra
Sojky (najde se na ftp.cstug.cz, nekde v adresari local/cstug/sojka nebo
tak nejak). Kdyz to upravite podle komentaru uvnitr souboru, ziskate
prislusne skalovani. V kazdem pripade je dost nutne, abyste pouzival
vyhradne vektorove fonty. Bitmapove pismo nemusi dost dobre prezit ani
zmensovani.

> S pozdravom,
>   Peter

Zdenek Wagner