tisk prukazek

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Tue Sep 18 12:16:56 CEST 2001

Petr Vojkovsky wrote:

> mam vytisknout asi 600 prukazek. Na predni strane bude misto na fotku
> a nekolik osobnich udaju (jmeno, prijmeni, datum nar. atd.). Na zadni
> strane logo nasi skoly. Na A4 by se jich melo vejit alespon 6.
> Muzete mi, prosim, poradit jak na to v LaTeXu resp. v plainu?

Co se tyce "zadani", definoval bych si prikaz, ktery by vysazel 1 prukazku
(osobni udaje by byly jako parametry). S ohledem na to, jak to chcete
tisknout, by mi pripadalo nejlepsi predefinovat si rozmery stranky na tu 1/6
A4 a poskladat je az pri tisku (pres PostScript, v emTeXu jsou na to taky
nejake moznosti).

J. Tkadlec