tisk prukazek

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Sep 18 11:45:43 CEST 2001

On Tue, 18 Sep 2001, Petr Vojkovsky wrote:

> Dobry den,
> mam vytisknout asi 600 prukazek. Na predni strane bude misto na fotku a nekolik osobnich udaju (jmeno, prijmeni, datum nar. atd.). Na zadni strane logo nasi skoly. Na A4 by se jich melo vejit alespon 6.
> Muzete mi, prosim, poradit jak na to v LaTeXu resp. v plainu?

treba \newbox\prukaz
\setbox\prukaz=\vbox to <vyska>{\hsize=<sirka> ... obsah ...}
\newbox\radek
\setbox\radek=\hbox to 20cm{\hss
\copy\prukaz ... \copy\prukaz\hss}

\copy\radek ... \copy\radek

Prikazu \copy date potrebny pocet podle rozmeru. Rozmery si doplnite podle
svych pozadavku. Pri tisku zadate prislusny pocet kopii. Pokud chcete
jmeno a dalsi udaje vyplnovat primo, pak je nejlepsi udelat makro s
parametry a misto \copy musite vkladat odpovidajici \vbox'y.

Uvedene reseni je plainovske, kdyz doplnite \documentclass a dalsi
prikazy, bude chodit i v LaTeXu.

V LaTeXu take muzete umistovat \vbox pomoci prostredi picture nebo
pspicture.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/