Jemny uvod do TeXu

Dalibor Straka dast at regionet.cz
Wed Sep 5 13:47:36 CEST 2001

On Tue, 4 Sep 2001, Pavol Habuda wrote:
> TeXBook: Velmi sa mi paci styl, akym je
> tato kniha napisana. Ma iba jedinu chybu, zatial nebola prelozena do
> cestiny :-(

A doufam, ze nikdy nebude!
The TeXBook je bible, a zpusob jakym je napsana je uzasny. Zivy az ctivy
jako by to ani nebyl odborny text. Tu skoci sem a tu zas onam a pomalu
peclive buduje od zakladu a vsech klicek sazeci system.

Doufam, ze jednou, az udelam vsechny zkousky vcas, prectu dokumentaci ke
zdrojaku a dva mesice se v nem postouram.

Pokud se bojite cist v anglictine tak hura do toho a pul je hotovo.
Jestlize vase znalosti jazyka anglickeho nejsou dostacujici, myslim, ze
mate dobrou motivaci!

S pozdravem Dalibor

PS: ...a vsech klicek=dangerous bend