Jemny uvod do TeXu

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Tue Sep 4 12:44:19 CEST 2001

>     Nevim, take by mne to zajimalo.

Pochybujem ze sa este dakde (okrem antikvariatov) da kupit.
Je to pomerne dost vyhladavana kniha.

>     Prvni.tex je take hodne dobry pro uplny zacatek.

:-) Je to velmi dobra kniha, ale dlho cloveku nevydrzi.
Myslim, ze po jej precitani by si clovek, ktory by chcel rozumiet
TeXu, mohol precitat TeXBook naruby od pana Olsaka (je k dispozicii
na FTP cstugu? urcite som ho stahoval zo siete), ktory je velmi dobre
pisany :-))) A rovnako Knuthov TeXBook je velmi prijemne citanie,
nevyzaduje takmer ziadnu znalost TeXu, ale zato moznost vyskusat
si na pocitaci ako to funguje. Velmi sa mi paci styl, akym je
tato kniha napisana. Ma iba jedinu chybu, zatial nebola prelozena do
cestiny :-(

S pozdravom
Pavol Habuda