Lehce OT: Ucebnice typografie?

Libor Chocholaty chocholaty at gncz.cz
Wed Sep 5 11:47:02 CEST 2001

Petr Aubrecht wrote:

> Dobry den,
>
> ve zminemem dokumentu (uz jsem jej doporucil svym diplomantum) me
> zaujaly nasledujici knizky:
>
> BERAN, VLADIMÍR: Typografický manuál
> HAVELKA, JAN: Počítačová typografie pro každého

Me osobne by se libila knizka bez prizviska "Pocitacova". Ted jsem si koupil
knihu "Prakticka Typografie" a je to v podstate jen o pouzivani Adobe InDesignu a
tusim Quarku Xpressu. Podle me tu chybi kniha, ktera by ctenare seznamila se
zakladnimi pismy a na prikladech by ukazala jejich mozne kombinace pro pripravu
ruznych druhu tiskovin. Kde bychom se dozvedeli, co se k sobe hodi a co ne (a
proc ne). Atd...

Libor