Ruzne PDF verze (bylo: Úvod do DocBooku v češtině)

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Wed Oct 31 20:39:24 CET 2001

> A aby toho nebylo jeste dost: slysel jsem, ze nejnovejsi verze Acroreaderu
> neumeji precist vystupy z pdfTeXu. Otazka zni: kdo za to muze? Je to zamer

Dobry den,

ja jsem slysel o chybe s encoding vektorem. Pokud jsem to dobre
pochopil, tak starsi verze pdftexu nez soucasna 1.0 z TeX Live 6
nevkladaly do PDF cely encoding vektor, ale jen jeho nenulovou cast.
A od verze 5 si Acrobat (Reader) s takto zadanym fontem neporadi...
Protoze se Adobe k chybe postavilo zady (a zda se, ze takova je jeho
bezna praxe k uzivatelum, kteri postupuji podle PDF specifikace -- asi
schvalne umistene jinde nez na hlavnich strankach Adobe) byla tato
vlastnost ve verzi pdfTeXu 1.0 odstranena.
(Han the Thanh by asi vedel vice, i kdyz, myslim, ten patch nedelal on.)

Vitek Zyka

| Vit Zyka, researcher, CVUT FEL|
| Center for Machine Perception |
| zyka@ http://cmp.felk.cvut.cz |