Ruzne PDF verze (bylo: Úvod do DocBookuv =?iso-8859-2?Q?=E8e=B9tin=EC?=)

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Wed Oct 31 10:22:33 CET 2001

Petr Olsak wrote:

> Myslim si, ze ja se z toho Adobe taky zblaznim. Domnivam se, ze mate
> pravdu, ze Acroread 3 neumi verzi PDF 1.3. Osobne ovsem pouzivam
> Acroread 3 (verze 4 na mem starem systemu s libc5 s dodatecne podstrcenou
> libc6 je velmi nestabilni a na vyssi verze jsem uz rezignoval). Prakticky
> to znamena toto:
>
> Vy si uvedomujete, ze kdyz vystavite PDF verzi 1.3, pak budou existovat
> chudaci, kteri ji neprectou. Ja si uvedomuji, ze dokud neupgraduji disk,
> system na libc6, procesor, RAM a nakonec tez Acroread, pak budou existovat
> [...]

Dokument je ještě dostupný v HTML, takže úplně zlý strýček nejsem.;) Až
budu generovat PDF příště, zkusím to uložit do verze 1.2. (Jen doufám,
že nejsou uživatelé, kteří mají jen prohlížeč pro verzi PDF 1.1. To bych
pak mohl rovnou vystavovat pro jistotu vše jen jako .txt.)

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka at kosek.cz
  http://www.kosek.cz