Úvod do DocBooku v češtině

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Wed Oct 31 18:00:23 CET 2001

On Wed, Oct 31, 2001 at 10:23:06AM +0100, Jirka Kosek wrote:

> DocBook se vám vyplatí, když stejný dokument potřebujete publikovat v
> několika výstupních formátech - např. vytištěný (PS, PDF), na webu

Poněkud se omlouvám za emocionální výstup, ale poté co jsem se
pokoušel openjade & spol. několikrát neúspěšně nainstalovat (když
jsem ještě byl na KDE2), tak jsem poněkud zahořkl. Jinak
samozřejmě vím velice přesně, k čemu je dobrý XML/XSL, i když mám
určité pochybnosti o jeho skutečné užitečnosti _teď_ pro
normálního LaTeXistu. Ale je samozřejmě pravda, že pro
multiformátové výstupy je asi nenahraditelný (tedy je
nahraditelný jenom pomocí SGML, ale to jsme tamtéž).

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

See, when the GOVERNMENT spends money, it creates jobs; whereas
when the money is left in the hands of TAXPAYERS, God only knows
what they do with it. Bake it into pies, probably. Anything to
avoid creating jobs.
	-- Dave Barry