text coding in WinEdt

Erik Bartos bartos at thsun1.jinr.ru
Tue Oct 30 15:12:18 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, Josef Krob wrote:

> V sekci Options/Settings na karte Translation muzete do posledniho znaku pro ruzne typy souboru
> urcit, jak se ma ktery znak nacist a ulozit, vcetne OEM a ANSI konverze.
> Priklad:
> "è" -> "\v{c}" (nebo treba take "&" -> "ampersand")
>
> Napí¹ete z klávesnice a na obrazovce vidite _è_ (pismeno s hackem), pri ulozeni WinEdt zapisuje
> texovou sekvenci a plati to pro soubory *.tex. Lze samozrejme nastavit i opacny chod.
> Zakladni typy konverzi jsou prednastaveny.

  Vas sposob by bol vhodny pre jeden typ dokumentov. Ak by som vsak
otvoril druhy typ dokumentu (ine kodovanie) musel by som zakazdym
Translation vypnut inac by som dostal povodny zmatok. Nezostava  nic ine
len prekodovat dokument pred nacitanim WinEdt a ten ho potom zobrazi v
pohode.
  Cely problem spociva v tom, ze chcem mat spravne zobrazene dokumenty pre
dva rozne kodovania, tak aby som ich mohol aj editovat a ulozit znova v
tom istom kodovani.
  S pozdravom,
			Erik Bartos