text coding in WinEdt

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Oct 29 15:05:42 CET 2001

Dne 29. října 2001 v 14:45, Erik Bartos napsal(a):

> Zdravim,
> mam otazku, ci sa vo WinEdt da prepinat medzi roznymi kodovaniami
> textu. Dostal som do ruky dva rozne *.ini subory. S jednym sa
> ukladaju subory v kodovani cp1251 a s druhym v 866, pritom vzdy
> pouzivam tu istu klavesnicu. LaTeX zoberie oba typy kodovania, resp.
> pri jedno pouzivam na to prevodovu tcx tabulku. Neda sa nejako
> "vysvetlit" vo WinEdt ake kodovanie sa ma pouzit pri otvoreni
> dokumentu? Erik Bartos

V sekci Options/Settings na karte Translation muzete do posledniho znaku pro ruzne typy souboru
urcit, jak se ma ktery znak nacist a ulozit, vcetne OEM a ANSI konverze.
Priklad:
"č" -> "\v{c}" (nebo treba take "&" -> "ampersand")

Napíšete z klávesnice a na obrazovce vidite _č_ (pismeno s hackem), pri ulozeni WinEdt zapisuje
texovou sekvenci a plati to pro soubory *.tex. Lze samozrejme nastavit i opacny chod.
Zakladni typy konverzi jsou prednastaveny.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
ICQ 28062964
tel.: +420 (0)5 41121163