Konverze na HTML podruhe

David Ondřich dond at sirrah.troja.mff.cuni.cz
Tue Oct 30 11:37:55 CET 2001

On Tue Oct 30, 2001 at 08:59, Lubos Kloc wrote:

> A to je samostatny interpret PostScriptu, nebo proste jen vola
> GhostScript s potrebnymi parametry? V tom druhem pripade
> by nemel byt problem neco podobneho udelat i v jinych
> systemech (kde beha GS).

Nevola gs, ale snazi se interpretovat PS sam. Vysledek bohuzel nedopadne
vzdy dobre, zatimco s kompresenymi bitmapami si vetsinou poradi, obrazek
nakresleny rucne v PS ho obcas znacne rozhodi, nemluve o vyrastrovani
nevlozenych fontu (jinych nez 25 zakl.). Nezvladnuti PS se projevi tim, ze
na vystupu dostanete bily obdelnik (take ne vzdy).

Ja osobne v linuxu vyuzivam primeho vystupu z GS do formatu PBM (Portable
BitMap), ktery lze snadno zkonvertovat do cehokoliv, treba do PNG. Mam
pocit, ze tento format ovladaji (rozumej umeji importovat) i pgmy jako
Photoshop a PSP po woknous. Linuxovy GIMP zcela samozrejme.

Bohuzel nemohu slouzit znalostmi, da-li se vystup do PBM realizovat i na
jinych OS, nez je linux.

S pozdravem

dond
--