Konverze na HTML podruhe

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Oct 30 11:23:30 CET 2001

Zdenek Wagner wrote:

> Na listu Apache pro OS/2 se prave resilo, ze ta podpora zatim neni moc
> dobra. Nicmene prohlizec smi mit algoritmus pro cteni a zobrazeni GIFu.
> Vystavenim GIFu na serveru se taky niceho nedopoustite (pokud ten obrazek
> jako takovy neni chranen autorskym zakonem). Musite ovsem platit za
> vytvoreni GIFu. Komercni programy a rada sharewarovych jiz tento poplatek
> obsahuji v cene a je to v dokumentaci napsano.

Ano, tomu rozumim. Problem vznika pri tvorbe WWW pomoci
freeware programu, ktere z uvedeneho duvodu tvorbu
GIF obrazku nepodporuji. S formatem PNG by tyto
problemy nevznikly.
Zajimavou vyjimkou z uvedeneho pravidla je puvodne
komercni Embellish, ktery ma licenci pro tvorbu
GIFu zaplacenou (je to uvedeno v helpu) a pritom
je nyni i s touto podporou siren volne. Jako pravni
problem bych to nechal na reseni pravnikum.

                      Lubos Kloc