Konverze na HTML

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Oct 29 14:30:15 CET 2001

On Mon, 29 Oct 2001, David Tesar wrote:

> Ano, latex2html je sice programek, ktery dela Vami pozadovane, lec z
> vlastni zkusenosti jej prislis nedoporucuji. Nekvalita jeho vystupu je
> totiz pravdepodobne za hranici Vami deklarovane "znacne ztraty krasy a
> kvality".

Taky zalezi na tom, jestli ten LaTeXovy soubor uz mate, nebo teprve
uvazujete o vytvoreni dokumentu, ktery ma byt v LaTeXu i v HTML. V tom
druhem pripade bych doporucil pouziti XML a XSLT. S MathML si zatim
poradit neumim, do SVG take jen postupne pronikam, ale texty, obrazky a
tabulky jsou jednoduche.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/