Konverze na HTML

David Tesar davidt at ucw.cz
Mon Oct 29 14:21:10 CET 2001

> zkuste latex2html, http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?latex2html

Ano, latex2html je sice programek, ktery dela Vami pozadovane, lec z
vlastni zkusenosti jej prislis nedoporucuji. Nekvalita jeho vystupu je
totiz pravdepodobne za hranici Vami deklarovane "znacne ztraty krasy a
kvality".

Moc totiz zalezi na tom, co budete prevadet. S pouhym textem samozrejme
zadne problemy nejsou, obdrzite textovy soubor. Celkem dobre dopadnou i
tabulky, i kdyz v jejich pripade kvalita uz velmi pokulhava. Veskere dalsi
graficke upravy, prichazejici v uvahu hlavne v odbornem textu, jsou
prevedny hrozne. Program sice umi prevest problematicka mista na gif
soubory, ale ne vzdy prevede vsechno, co by mel. Vysledkem jsou pak hruzne
slepenice grafiky a textu, ktere na obrazovce moc smyslu nedavaji.

Pokud by to byl Vas pripad a neslo Vam o zmenseni objemu prenasenych dat
ci hypertextove vlastnosti, doporucuji udelat z jednotlivych stranek gif
obrazky a ty umistit na internet v HTML obalce.

Zpusob:

dvi -> ps -> eps

Tim dostanete kazdou stanku do jednoho souboru.

Pro vsechna eps -> gif.

Mozna, ze nejaky vyspely program (gimp?) zvladne vsechno najednou.

David Tesar