clanek o anabazi se Stromovymi fonty na grafika.cz

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu Oct 25 13:11:19 CEST 2001

>pouzivam ja,
> to vypada
>
> V mem prohlizeci je to take strasne... Asi maji vsichni obri monitory, na
> tech je to mozna citelne

> "tisknout" a pak se

Asi v tomto diskusnom klube nevzbudim vela sympatii, ale po nekonecnom
trapeni s Netscapom pod Linuxom (velkost pismen, kodovanie, pady
prehliadaca, atd.)
som presiel na Windows2000 a Explorer a vsetko je perfektne -- aj
grafika.cz. Niekedy (TeXu sa to samozrejme netyka)asi treba ist s prudom.

Tex je vynikajuci, skoda vsak, ze sa nevyvijaju dalsie systemy na jeho
zaklade a s jeho filozofiou. Zname problemy s viacstlpcovou sadzbou a
obtekanim obrazkov, by sa mohli dat vyriesit snad iba malymi upravami
programu. (Mozno viac brat do uvahy realnu suradnicu bodu sadzby na strane a
vacsiu moznost, po nevydarenom pokuse, sadzat stranu odznova s novymi
parametrami.)

Ked som spomenul to obtekanie: Tvrdi sa, ze \parshape umoznuje lubovolny
tvar odstavca. Celkom to tak vsak nie je. Sirka nemoze byt nulova. Neda sa
predsa len nejakym trikom dosiahnut, aby pri ovedeni nulovej sirky v
prislusnej dvojici sa vysadzal prazdny riadok a ostatne riadky by prilis
neutrpeli?

Zdravi

Anton Surda