Emacs a volani Yapu

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Mon Oct 22 15:06:13 CEST 2001

Bohdanecky Zdenek Jr <bohdik at bohdik.cz> writes:

> Zadnou takovou promennou nemam definovanu a samotny Emacs mi na
> tabulatorove doplnovani nic takoveho nenabidl. Neni to pouze "pod"
> AucTeXem?
>
> --
> S pozdravem
> Zdenìk Bohdanecký Jr.
> bohdik (at) bohdik (dot) cz

Ano, mate pravdu, bol to auctex. Neskoro mi doslo, ze pouzivate cisty
tex-mode.

verzia: (emacs 20.7)
;;; tex-mode.el --- TeX, LaTeX, and SliTeX mode commands.

;; Copyright (C) 1985, 86, 89, 92, 94, 95, 96, 97, 98, 1999
;;       Free Software Foundation, Inc.

Pozeral som sa don a vyzera to tak, ze je prisposobeny na
UNIXy, preto ten prikaz vykonania procesu na pozadi. Mozno by
sa to dalo vypnut prepisanim casti kodu tex-model.el a jeho
naslednou byte-kompilaciou.

Na poslednom riadku funkcie tex-print je:
      (tex-send-command
       (if alt tex-alt-dvi-print-command tex-dvi-print-command)
       print-file-name-dvi t))))

Myslim, ze ak zmenite posledny parameter 't' na 'nil', tak by & mal
zmiznut:

      (tex-send-command
       (if alt tex-alt-dvi-print-command tex-dvi-print-command)
       print-file-name-dvi nil))))

aspon tak je to napisane v tex-send-command.

Miro