Emacs a volani Yapu

Petr Aubrecht paubrecht at volny.cz
Mon Oct 22 13:04:22 CEST 2001

Bohdanecky Zdenek Jr wrote:

> Kompilace funguje normalne, tam si Emacs nepridava na konec '&'.

Stale varim z vody: cim se ty prikazy lisi (jsou-li viditelne)? Dalo by
se to nejak vycist?

> [...]
> zakazat. Nicmene se mi to podarilo spoustet, kdyz jsem to nastavil
> takto:
> 'tex-dvi-view-command "yap &" t'
> pak Emacs udela prikaz "yap & d:/home/muj.dvi&"
>
> Potom se YAP spusti nezavisle na ukonceni Emacsu, ale zda se mi to
> nejake divne. Pri kliknuti na krizek k ukonceni Yapu se nejdrive zavre
> jen prohlizeny dvi soubor a je treba kliknout jeste jednou. Kdyz jsem
> pri prohlizeni dvi souboru zmacknul 'q' pro konec programu, zavrel se
> opet jen ten soubor a ne cely YAP a s YAPem pak neslo nijak

Vypada to (muj nazor), ze Yap otevrel dva soubory: & (prazdny) a ten
Vas. Pak bych chapal, ze chce zavrit nadvakrat. Ale pravdepodobne ho to
frustruje.

Tady moje schopnosti konci. Brzke vyreseni problemu preje
	Petr Aubrecht