Problemy s pdfcslatex pod TL6

Petr Aubrecht paubrecht at volny.cz
Thu Oct 18 09:04:15 CEST 2001

Jiri Rybicka wrote:

> Dobry den,
> jasno v tom primo asi neudelam, ale vim, ze kolega (bez predchozi
> instruktaze) nainstaloval TeXLive 5 do adresare "Program files" a system
> bezel, ukazoval mi nejaky cvicny text, ktery prelozil a zobrazil pomoci
> windvi. Bohuzel jsme tuto instalaci dal netestovali, protoze jakmile jsem
> to zjistil, okamzite jsem mu naridil preinstalovat do jineho adresare, on
> pak zvolil d:\programy.

To bylo asi jediny rozumny reseni. Jsem (zaryty ;-) uzivatel Windows
(NT4 a 2k) a instaloval jsem MikTeX nekolika lidem. Je to ten samy
pripad - taky nabizi Program Files. Napoprve jsem to tam instaloval a
vse se rozebehlo. Dokud...

Dokud nebylo treba napr. neco doinstalovat. Nektere programy si s
mezerou neporadi, a pak neni jine reseni, nez to cele preinstalovat. Coz
po - rekneme - roce pouzivani muze byt drobatko iritujici. Bohuzel si uz
nepamatuju, s cim jsem narazil, ale pro jistotu TeX instaluju do
C:\texmf.

Jinak jsou programy na Windows vetsinou napsane tak, aby braly i
lomitka, takze by nemely mit problemy, kdyz se budou pouzivat misto
zpetnych lomitek.

> Myslim, ze vsechny binarky pod W32 si s tim nejak poradi, horsi je to asi
> s prikazem \input. Ovsem skutecnost, ze v teto instalaci byl prelozitelny
> nejaky cvicny soubor, ktery se nachazel taky ve stromu "d:\Program
> files\TeXlive" to ponekud zamotava.

Nezamotava. To je videt, ze nejste zkuseny uzivatel Windows (;-). Dneska
funguje, zitra nebude...

> Zdravim
> J. Rybicka.

Petr Aubrecht