Problemy s pdfcslatex pod TL6

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Thu Oct 18 08:56:19 CEST 2001

Dne 16. října 2001 v 9:07, Petr Olsak napsal(a):

> [...]
Mozna je spatny, ale odpovida to systemu. (Mozna je spatny system).
Ostatne lze to pri instralaci uzivatelsky zmenit...

je takto nastaven pro uzivatelske soubory

> Muze mi v tom udelat jasno nejaky uzivatel MS Windows?
>
> Dekuji
>
> Petr Olsak
Mezera v nazvu adresare nevadi, mezera ve jmenu souboru naopak texem neprojde.

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
ICQ 28062964
tel.: +420 (0)5 41121163