PDF

Michal Kvasnicka qasar at econ.muni.cz
Fri Nov 30 11:50:07 CET 2001

Dobry den!

Duvody, ktere jste uvedli, jsou naprosto hodne zvazeni. Sam to znam.
Mame nekolik let rozpracovana skripta, v LaTeXu, presneji v LyXu
s obrazky v PSTricks. Ted dost lituju, ze jsem si s nim neco zacal,
ale predelavat to samozrejme nebudu. Pokud to budu muset prevest
do PDF, budu dost nestastny, protoze to sazim CS fonty, ktere se
vkladaji
jako bitmapa. BTW, nevite nekdo, jak premluvit dvips, aby vlozil CS
fonty
jako Type1? Malicko jsem s tim experimentoval, ale nikdy to nefungovalo.

A jeste k obrazkum: vkladam asi v polovine pripadu fotky/perovky. Tam
je samozrejme mnohem vhodnejsi vlozit (aspon pro moje amaterske ucely)
bitmapu nez postscript, ktery taky obsahuje bitmapu, ale obvykle hur
zkomprimovanou.

Za vase odpovedi (a hlavne za odpoved na moji soucasnou otazku) dekuju.
M.K.

--
Economics is the only field in which two people can get a Nobel Prize
for saying exactly the opposite things.