PDF

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Wed Nov 28 18:13:21 CET 2001

On Wed, Nov 28, 2001 at 05:28:20PM +0100, Zdenek Wagner wrote:
> [...]

K poznámkám Zdeňka Wagnera (se kterými samozřejmě souhlasím) bych
ještě dodal: ConTeXt je krásný, ale nemá LyX, což je pro mě
rozhodující. I když jsem schopen psát v čistém LaTeXu, LyX je
mnohem větší pohoda. Po pravdě řečeno, LyX byl jediný důvod proč
jsem opustil lout, i když si myslím, že je sám o sobě podstatně
lepší než všechny *TeX* dohromady. Ale to je jenom takový
soukromý názor.

Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they
fly by.
	-- Douglas Adams