ulitle akcenty v xdvi

Michal Měšťan mestan at zce.cz
Mon Nov 26 11:11:25 CET 2001

DD,

Zdenek Wagner wrote:

> Matne si vzpominam, ze si na tuto chybu xdvi nedavno nekdo stezoval. Ja
> jsem tehdy odpovidal, ze za to treba mohou nekompatibilni fonty...

Hmm, zajimave, po instalaci se mi stalo totez. Uz jsem chtel
mrucet, ale po restartu X se vse srovnalo. Tak to spis vypada na
nenacteni, ci neobnovoveni X resourcu po instalaci. Pak jelikoz
vec fungovala, jsem dal nepatral.

> Zdenek Wagner

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec at iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na
majlik bude nekdy az tydny...