PDF

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Thu Nov 22 15:49:17 CET 2001

Dobrý den,

22. listopadu 2001, 15:31:57, Anton Surda (csTeX at cs.felk.cvut.cz)napsal:

AS> Nie. Otazka je taka, ci vystup z distileru alebo gs  na osvitke presne bude
AS> zodpovedat vystupu z postscriptu.

Vlastne jsem tu na neco podobne nedavno ptal ja sam. Shrnu-li to: Pri
pouziti Type 1 fontu a stejnych barev (RGB vs. CMYK) bude vysledek
stejny. Vsechny parametry distilleru kopiruje i gs vcetne barevneho
profilu a prednastavenych profilu /screen, /print, /prepress s
moznosti ovladat kazdou z poozek jeste individualne. S textem a
plosnymi barvami neni problem, s obrazky si musite vyhrat. Na to je
zase AA - zejme s plug-in Pit Stop vynikajici. Ale drahy (AA 16 000,
Pit Stop 21 000).

--
Zdraví,
Josef Krob                            mailto:jokr at phil.muni.cz