PDF

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Nov 22 15:37:16 CET 2001

On Thu, 22 Nov 2001, Anton Surda wrote:

> [...]
> ludi uz robi v PDF a za dva roky mi nikto PS subor nevypusti. PDF subory si
> vyrabam len pre vlastnu potreby Adobe distillerom 3 (samozrejme s Type 1
> fontami). Z diskusnych prispevkoch o pdftexu vidim, ze tam nevladne taka
> pohoda ako vo svete Texu+dvips. Hlavne by som musel prejst na nejake cudne
> formaty obrazkov. Preto otazka: Da sa nastavit distiller Adobe Acrobatu tak,
> aby vysledok zodpovedal presne tomu co dostanem z Postscriptu? Pri
> defaultovom nastaveni distilleru to samozrejme tak nie je, ale na nenarocnu

Kdyz uz se smirite s tim, ze Distiller je za penize, pak neni problem
prevest PS na PDF pro osvit. Je vsak nutno nastavit dost parametru a
clovek bez hlubokych zkusenosti ma asi trochu smulu. Firma Adobe to vi
taky. Proto Distiller od verze 4 ma nekolik prednastavenych sad parametru.
"Press Optimized" je presne to, co potrebujete. Uz je verze 5, ale tu jsem
zatim nezkousel, jen jsem byl na prezentaci a nektere novinky jsem popsal
ve svem kratkem clanku do Softwarovych novin (delsi verze je na webu,
pokud me pamet neklame, je to www.softnov.cz). A s temi ICC profily jsem
to uz taky pochopil (takze vim vice nez cesky hotline, pokud se mezitim
nezeptali nekoho v USA). Plne lokalizovana verze Acrobatu 5 mela byt v
cervnu, ale udajne bude v prosinci.

Kdyz delam sazbu za penize, tak jsem dospel k nazoru, ze cena Acrobatu
zase neni tak vysoka a vyplati se mi.

> Zdravi
>
> Anton Surda

Zdenek Wagner