Vnitrni citac v LaTeXu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Nov 22 13:59:05 CET 2001

Martin Bruchanov píše:

> Dobry den,
>
> narazil jsem v (pdf)CSLaTeXu na nasledujici problem:
>
> ---------
> \renewcommand{\thechapter}{\Alph{chapter}} % změní styl číslování kapitol
> % na A. B. C. D.
> \input{sw4}
> \input{swarch}
> \input{nmsw}
> \input{managing_menu}
>
> \setcounter{chapter}{0}
> \renewcommand{\thechapter}{\arabic{chapter}} % kapitoly se pocitaji od
> nuly a cislovani je provedeno arabskymi
> % cislicemi \input{hw_data}
> [...]

Na to jsem v minulosti narazil taky. Skok jde na posledni label, pokud
je vice
stejnych. Kdyz se podivatel do .aux nebo .ps, je to videt.
Pokud se pamatuji, pomohlo vedle zmeny \thechapter zcela analogicky
modifikovat
prikaz \theHchapter, ktery je definovan v hyperref.sty.
Podobne je to u dalsich citacu. Nefunguje to jen u cislovani rovnic, tj.
\theequation, tam je to slozitejsi, ale nedavno se mi to jakymsi trikem
take podarilo. (Mel jsem potize se sbornikem, kde v ruznych prispevcich
byla pochopitelne stejna cisla.)

Pak take doporucuji volbu plainpages=false. To souvisi s tim i, ii, 1, 2
atd.
u cislovani stran.

Zdravi
        Jaromir Kuben