Vnitrni citac v LaTeXu

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Wed Nov 21 21:25:30 CET 2001

"Martin Bruchanov" <bruxy at oceany.cz> writes:

> [...]
> obsahu jsou zmrsene... Nevite jak na to?? Idealni by byla konstrukce ve
> smyslu nefunkcniho
> \renewcommand{\thechapter}{\arabic{chapter plus -4}} citac by cisloval
> poporadku, ale cislo kapitoly by se zobrazovalo mensi... A mimochodem
> pouzivam tridu dokumentu scrreprt (report v komascriptu).
>
> Diky za pomoc...
>
> Martin Bruchanov
>
> PS: Prispevek posilam uz podruhe, jeste pres NNTP, protoze pres HTTP a
> Google se to neprotlacilo do mail-listu... to jen jako poznamka pokud by
> se nekomu zdalo ze je tu moc stejnych prispevku.

Nedavno bolo v comp.text.tex cosi podobne, len sa jednalo o obsah
cislovany rimskymi i, ii, iii a potom obycajny text pomocou 1, 2,
3, 4. Riesenie bolo pohrat sa s parametrami balika hyperref:
plainpages a pdfpagelabels a vziat do uvahy aj verziu Acrobat reader:

Snad Vam to pomoze

M. Fikar

--
mailto:fikar at cvt.stuba.sk   http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar/fikar.htm