rozliseni obrazku pri ps2pdf

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Wed Nov 14 10:07:54 CET 2001

Dobrý den,

13. listopadu 2001, 10:18:09, Josef Krob (csTeX at cs.felk.cvut.cz)napsal:

JK> Dobrý den,

JK> konvertuji soubory ps do pdf (gswin32c -dBATCH -dNOPAUSE
JK> -sDEVICE=pdfwrite -sOutputFile=%1.pdf -c save pop -f, tedy gs ve
JK> windows) a rad bych ovlivnil rozliseni obrazku, ktere budou ve
JK> vyslednem pdf. Nenasel jsem k tomu zadny prepinac. Muze nekdo poradit?

Reaguji sam na sebe:

V dokumentaci gs 5.50 jsem nic k tomu nenasel, presel jsem tedy k gs
6.50 a tam to bylo. Pri konverzi je mozne nastavit setdistillersparams
- PDFsettings (mam pouze doma, ted to pisi z hlavy, takze jen
priblizne), ktere ma prednastavene hodnoty na /screen /printers
/default a /prepress a potom je mozne pracovat s jednotlivymi
parametry - barevna paleta (defaultne je RGB, o CMYK je treba pozadat
a rozdily jsou velike), -r ovlivni rozliseni bitmap a predevsim je
mozne vypnout/zapnout EncodeImage - to ovlivni vektorove obrazky a to
zpusobi prave ty znacne rozdily v objemu dat.

--
Zdraví,
Josef Krob                            mailto:jokr at phil.muni.cz
http://www.phil.muni.cz/~jokr